Sebagai SuwayqPengubah minyak terjun 1600KVAPembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak

  • masa pelepasan:2022-08-31 14:36:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:373
  • Penerangan pantas:

    Sebagai Suwayq,Pembuat pengubah kuasaKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahSebagai SuwayqPembuat pengubah mengatakan pada tahap

Kandungan artikel

Pembuat pengubah kuasa

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Sebagai SuwayqPembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi,Sebagai SuwayqDesign pengubah jenis kering, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

GranadaApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.


Sebagai SuwayqPengubah minyak terjun 1600KVAPembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak dapat dielakkan



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi,Sebagai SuwayqHarga pengubah kotak 1600KVA, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Syarikat pengubah minyak terjun

Risiko kualitiStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


Sebagai SuwayqPengubah minyak terjun 1600KVAPembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak dapat dielakkan



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Laporan pemeriksaan kualitiMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Pembuat pengubah jenis kering

Sebagai SuwayqDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik menghasilkan kebocoran minyak.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

SebagaiSuwayqMaklumat produk lain
  • MiamiPemulihan ketinggian tinggiStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

    MiamiPemulihan ketinggian tinggiStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

  • Char BhadrasanTermometer pengubah terbenam minyakBercakap mengenai organisasi kerja

    Char BhadrasanTermometer pengubah terbenam minyakBercakap mengenai organisasi kerja

  • bostonPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingUjian ciri ekzos

    bostonPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingUjian ciri ekzos

  • bostonJembatan penerbangan tetap mekanikApa pengetahuan yang berkaitan

    bostonJembatan penerbangan tetap mekanikApa pengetahuan yang berkaitan

  • Rimba AonaiJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSejauh mana anda tahu

    Rimba AonaiJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSejauh mana anda tahu

  • Rimba AonaiLift gunting bergerak sepenuhnyaPemeriksaan dan penyelenggaraan

    Rimba AonaiLift gunting bergerak sepenuhnyaPemeriksaan dan penyelenggaraan

  • Rimba AonaiPemulihan semula bimbitAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-jaga biasa untuk pemasangan

    Rimba AonaiPemulihan semula bimbitAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-jaga biasa untuk pemasangan

  • GafargaonTiada kehilangan muatan pengubah jenis keringMasalah penyelewengan

    GafargaonTiada kehilangan muatan pengubah jenis keringMasalah penyelewengan

  • segera:Peringatan: Maklumat Sebagai SuwayqPengubah minyak terjun 1600KVAPembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak memberi anda Sebagai SuwayqPengubah minyak terjun 1600KVAPembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak oleh syarikat kami, perkhidmatan Sebagai SuwayqPengubah minyak terjun 1600KVAPembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Sebagai SuwayqPengubah minyak terjun 1600KVAPembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Sebagai SuwayqPengubah minyak terjun 1600KVAPembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak. Sebagai SuwayqPengubah minyak terjun 1600KVAPembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Sebagai SuwayqPengubah minyak terjun 1600KVAPembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!